Suna-ne
Trimite email

Trucuri pentru a iti creste metabolismul

//Trucuri pentru a iti creste metabolismul

20 de trucuri garantate pentru a-ti creste metabolismul.

Vesti bune! Metabolismul lent nu este ceva permanent. Exista cateva trucuri sigure pe care le poti folosi pentru a iti creste metabolismul si a slabi usor. 

#1 Proteinele ar trebui sa fie primul lucru la care te gandesti cand te decizi ce sa mananci. Proteinele sunt mai satioase si forteaza corpul sa arda mai multe calorii in timpul digestiei. Oua, iaurt, peste, carne de pui, de curcan, de vita. Toate sunt alimente bogate in proteine cu care ar trebui sa iti incepi orice masa.

#2 Include grasimi sanatoase la fiecare masa: cateva felii de avocado, o mana de nuci sau putin ulei de masline extravirgin in salata vor imbunatati satietatea. Si vor creste arderile calorice.

#3 Alege alimentele integrale, nu pe cele procesate. Sa mananci alimentele in starea lor cat mai naturala (sortimente de carnuri, somon, cartofi dulci, conopida, legume verzi) creste calitatea dietei si arde mai multe calorii in timpul digestiei.

#4 Nu manca cereale la micul dejun, majoritatea fiind cereale foarte procesate, cu zahar adaugat si foarte putine proteine de calitate, ceea ce te predispune la foame si energie scazuta pe parcursul zilei. Nici cerealele integrale nu sunt o solutie mai inteleapta, acestea fiind doar cu putin mai bune decat cele procesate. Tot vor duce la cresterea insulinei avand un indice glicemic mare. Daca nu poti renunta la ele, alege hrisca cu iaurt (nu folosi lapte); cea mai buna solutie ramane micul dejun cu carne si oleaginoase.

#5 Fa antrenamente cu greutati pentru a iti dezvolta masa musculara si a iti creste rata metabolica de baza, astfel vei arde mai multe calorii zi de zi fara sa faci nimic.

#6 Evita sa „compensezi” caloriile arse la antrenamente prin consumul de alimente ca recompensa.

#7 Fii cat mai activ de-a lungul zilei. Urca pe scari nu cu liftul sau scarile rulante, mergi pe jos cat mai mult, fa stretching cand te uiti la TV si ridica-te cat mai des cand stai la birou.

#8 Fa intervale de intensitate ca si antrenamente cardio pentru a iti creste seminficativ metabolismul timp de 24 de ore dupa incheierea lor. Ca incepator poti face sprinturi de 8 secunde pe bicicleta statica intercalate cu 12 secunde odihna activa, repetate de 20 de ori. 

#9 Plimba-te 10 minute dupa fiecare masa pentru a iti imbunatati glicemia si a scadea riscul de diabet.

#10 Adopta metode de reducere a stresului precum respiratii profunde, meditatie si planificarea inteligenta a zilei.

Ce trebuie sa stii este ca fiecare din aceste trucuri aduce o crestere mica a metabolismului, asa ca este important sa adopti cat mai multe din ele si sa le incorporezi in stilul tau de viata – fa din ele un obicei.

Rezultatul final inseamna metabolismul rapid pe care ti l-ai dorit intotodeauna.

#11 Contracareaza cresterile de cortizol cu mese proteice bine planificate. Evita sa stai nemancat mai mult de 4-5 ore.

#12 Evita sa te bazezi pe carbohidrati si junk food pentru a iti reduce stresul. Nivelele mari de cortizol cresc pofta de mancare creand o predispozitie pentru supraconsum alimentar si scazand sensibilitatea la insulina, ducand la scaderea metabolismului.

#13 Evita dietele foarte reduse caloric. Mereu cand mananci mai putine calorii decat rata metaboliza bazala (1600 pentru o persoana obisnuita) corpul intra in starea de foamete, reducand numarul de calorii arse zi de zi.

#14 Evita perioadele lungi fara hrana: nu sta nemancat mai mult de 8-12 ore la rand, si asta doar in timpul noptii. Perioadele mai lungi de atat incetinesc metabolismul si cresc pofta de mancare.

#15 Bea 500 ml apa rece inainte de fiecare masa. Corpul arde energie in plus pentru a incalzi apa, crescand rata metabolica cu pana la 30%.

#16 Bea ceai verde sau yerba mate: ambele contin antioxidanti care cresc rata metabolica si ard grasimi.

#17 Gateste folosind ghimbir si ardei iuti: Aceste condimente cresc temperatura corpului arzand mai multe calorii dupa fiecare masa la care le consumi.

#18 Consuma proteina din zer dupa antrenamente. Proteina din zer creste cel mai mult sinteza proteinelor comparativ cu toate celelalte pudre proteice disponibile, ceea ce inseamna arderi calorice mai mari si sensibilitate mai buna la insulina.

#19 Gateste cu turmenic si piper negru. Aceste condimente pline de antioxidanti stimuleaza sistemul nervos central pentru un metabolism mai ridicat.

#20 Foloseste otet de calitate. Nu numai ca are gust bun, dar otetul de calitate creste sensibilitatea la insulina si arderile grasimilor, concomitent cu cresterea ratei metabolice.

 

 

sursa:steriozi.ro

 

By | 2017-05-26T17:04:23+00:00 26/05/2017 15:55:32|Categories: Wellness|Tags: , , , , , , |0 Comentarii

Comenteaza

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.